Logo
Wydrukuj tę stronę

Dla kogo PR?

Public relations czyli komunikacja społeczna to ta część promocyjnej aktywności, z której powinny korzystać wszystkie aktywne podmioty, nawet te, które prowadzą działalność non-profit.

 Wynika to z faktu, że każdy rodzaj przedsięwzięcia odbywa się w określonej przestrzeni publicznej, a zatem zdolność do komunikowania się z otoczeniem jest konieczna. De facto komunikujemy się zawsze uczestnicząc w relacjach. Ale firmy powinny robić to świadomie i rozważnie tak, aby uzyskać pożądany wizerunek. Są oczywiście organizacje, które nie zajmują się public relations i są przekonane, że nie jest im ona potrzebna. Praktyka i doświadczenie pokazuje, że takie podejście to błąd.

 

 

Ostatnio zmienianypiątek, 11 kwiecień 2014 15:43
Joomla SEO by AceSEF
Wszelkie prawa zastrzeżone © Impresja PR. All rights reserved.